Volgen op

Club van 100 viert jubileum en kondigt plannen aan

Afgelopen vrijdag 5 april organiseerde onze Club van 100 een jubileumborrel voor de trouwe leden die de club via een bescheiden bijdrage vooruit helpen.

De avond werd afgetrapt door Arie de Graaf, bekend van onder meer zijn vishandel en het gastheerschap in de lokale visafslag. Arie gaf al snel het woord aan erelid Kees Ruizendaal om het buffet te openen. Van het uitstekend verzorgde buffet werd door ruim 70 gasten die op de avond aanwezig waren, genoten.

Jubileum Club van 100 2

Later op de avond, die vooral in het teken stond van verbinding en gezellig samen zijn, was het de bedoeling dat de plannen voor de komende tijd bekend zouden worden gemaakt. Door de enorme gezelligheid is dat er echter bij ingeschoten. Mooi was het te zien dat de Club van 100 zelf alles weer schoon achterliet, zodat de gastenontvangst de volgende ochtend weer ingezet kon worden als wedstrijdsecretariaat.

Zo had onder meer moeten worden verteld dat de (donkere) borden in het sponsorhome en het clubhuis worden vervangen door een LED tv scherm. Daar komen net als op het bord de leden van deze club van 100 te staan. Daarnaast zullen de evenementen en mededelingen op dit scherm verschijnen.

Jubileum Club van 100 1

Evenementen is eveneens een nieuw item dat de Club van 100 in samenspraak met IJsselmeervogels Events zal gaan verzorgen. Zo zal de Club de bedrijfsbezoeken weer op gaan pakken, zoals Karel Huijgen die vroeger ook verzorgde. Ook zal de club van 100 fiets(puzzel)tochten gaan verzorgen voor de oudere leden en geïnteresseerden.

De club van 100 kijkt terug op een fantastische avond waarin het 40-jarig jubileum gevierd werd! Wilt u meer weten over de club van 100 of zelfs lid worden? Kijk voor meer info op deze pagina: https://www.ijsselmeervogels.nl/onze-club/supporters/club-van-100

Logo Club van 100

Deel via